Uit het hart!

IMG_1338Deze brief schreef ik aan mijn collega’s voor bij een kerstcadeautje (wensballon)

Lieve ,

Op deze foto zie je me zoals je me misschien niet vaak ziet.
Muts op, sjaal om, gympen aan, kortom; uit mijn comfort zone (lees: jurk)!
Voor de oplettende collega’s: afgelopen vrijdag kwam ik op mijn gympen naar school; een stil/klein persoonlijk statement.
Deze foto is gemaakt tijdens de Vuur & vlam- beleving die ik bezocht op uitnodiging van @HarrietKollen. Een bijzonder (onderwijs) mens, die ik al een tijd volg op Twitter.
Je ziet nog een kant van mij die je misschien niet vaak ziet, namelijk een meer zachte -noem het hart- kant. Op het moment dat deze foto genomen is, voelde in me in balans en was er een optimale verbinding tussen mijn hoofd en hart.
Die verbinding, die zoek ik. En die zoektocht begint bij mijzelf. Ik wil in verbinding staan met mijn hart, om (ook) met mijn hoofd mijn fijne en soms moeilijke werk te kunnen doen. Dat doe ik graag en in verbinding met jullie.
Ik heb de afgelopen periode gemerkt dat ik mijn werk niet kan doen zoals ik dat zou willen, als daar geen in balans is.
Misschien heb ik jou de afgelopen periode ook wel onvoldoende gezien en hebben we niet in verbinding gestaan. Heb je te weinig van mijn zachte kant gemerkt en dacht je dat ik alleen hard kon gaan zonder mijn hart te gebruiken…
Weet dan dat het mijn diepste wens is, om te doen wat jij nodig hebt om gelukkig te zijn en je werk met plezier te doen. Ik ben er om er voor te zorgen dat jullie datzelfde weer kunnen doen, voor de ons toevertrouwde kinderen.
Doe het met je hoofd en je hart en weet dat ik met het mijne helemaal achter je sta vanuit vertrouwen, voor je sta als het nodig is en naast je sta om het samen het komende jaar opnieuw zo goed te doen, als jij het gedaan hebt! Dank je wel!

Lieve groet recht vanuit mijn hart!
Ilse

Geef een reactie

